Balon pneumatyczny – 5 sygnałów, że potrzebujesz takiego nośnika reklamy

Balon pneumatyczny – 5 sygnałów, że potrzebujesz takiego nośnika reklamy

Balony pneumatyczne są dobrze znanymi nośnikami, wykorzystywanymi głównie przy okazji różnego rodzaju eventów, jak targi, koncerty, festyny, imprezy sportowe. Zdecydowana większość firm planujących swoje działania marketingowe nawet nie rozważa zainwestowania w balon pneumatyczny, z góry zakładając, że to nie dla nich, że to na pewno jest bardzo drogie, a przy tym kłopotliwe w codziennym użytkowaniu. Jeśli też tak uważasz, to koniecznie przeczytaj nasz artykuł. Omawiamy w nim 5 sygnałów świadczących o tym, że Twoja firma potrzebuje balonu pneumatycznego do celów reklamowych.

Wydajesz dużo pieniędzy na billboardy, a efekty są mizerne

Wynajęcie billboardu wydaje się być doskonałym pomysłem na promocję marki przedsiębiorstwa. W końcu jest to klasyczny rodzaj reklamy wielkoformatowej, świetnie widocznej z dużej odległości, efektownej, rzucającej się w oczy zarówno przechodniom, jak i kierowcom. Co zatem może pójść nie tak?

Powodów, dla których reklama na billboardzie nie działa, czyli nie przynosi firmie spodziewanych korzyści sprzedażowych, może być wiele, jednak najczęściej wina leży po stronie mało atrakcyjnej lokalizacji nośnika.

Jeśli więc dziś widzisz, że wydajesz mnóstwo pieniędzy na wynajem billboardów w różnych częściach miasta, ale nie przekłada się to ani na zwiększenie sprzedaży, ani wzrost rozpoznawalności marki firmy, to nie powinieneś dłużej akceptować takiego stanu. Rozważ zainwestowanie w balon pneumatyczny, który ma tę przewagę nad billboardem, że możesz w każdej chwili zmienić jego lokalizację.

Dla przykładu: balon ustawiony w centrum miasta niespecjalnie przyczynił się do zwiększenia sprzedaży? W ciągu kilku godzin możesz przenieść go w pobliże uczęszczanej przez kierowców trasy tranzytowej, oczywiście po wcześniejszym uzyskaniu zgody drogowców. W ten sposób możesz testować różne lokalizacje, aż znajdziesz tę najkorzystniejszą z punktu widzenia promocji marki przedsiębiorstwa.

Ostatni udział Twojej firmy w jakimś evencie zakończył się klapą

Mogło to być spowodowane (i pewnie tak było) słabą widocznością Twojej firmy. Na dużych eventach często występuje ten problem, że promujące się marki wzajemnie sobie przeszkadzają, chociażby masowo rozdając różnego rodzaju gadżety reklamowe. Obdarowani klienci wychodzą z takiej imprezy mając torby wypchane upominkami, przez co trudno jest im zapamiętać jedną konkretną markę.

Następnym razem zadbaj o to, aby Twój biznes był dużo lepiej widoczny, co zagwarantuje Ci właśnie balon pneumatyczny. To ten rodzaj reklamy wielkoformatowej, obok której trudno jest przejść obojętnie, a tym bardziej jej nie zauważyć. Balon jest widoczny z daleka, często stanowi centralny element terenu imprezy, dlatego idealnie sprawdza się podczas dużych eventów – zarówno plenerowych, jak i w pomieszczeniach zamkniętych.

Klienci nie mogą łatwo trafić do siedziby Twojej firmy

To spory problem, z którym mierzą się tysiące firm w naszym kraju. Nie każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na to, aby wynająć czy kupić nieruchomość w doskonałym punkcie miasta. Jeśli Twoja firma znajduje się na obrzeżach lub w mało atrakcyjnym budynku, to świetnym pomysłem będzie właśnie zainwestowanie w balon pneumatyczny.

Taki balon, ustawiony przed siedzibą przedsiębiorstwa, będzie pełnić funkcję zarówno wizerunkową, jak i czysto informacyjną. Podobną koncepcję wykorzystuje coraz więcej firm i wszystkie bardzo sobie to chwalą – zwłaszcza, że balon może być podświetlany i promować markę firmy nawet po zmroku.

Otrzymałeś atrakcyjną propozycję udziału w evencie

Może to być na przykład udział Twojej firmy w targach branżowych czy sponsoring jakiegoś lokalnego wydarzenia. Koniecznie wykorzystaj tę okazję do wypromowania marki przedsiębiorstwa w możliwie jak największej grupie odbiorców. Idealnie nadaje się do tego balon pneumatyczny.

To nie tylko skuteczny nośnik reklamy, ale także element profesjonalizujący wizerunek firmy – wciąż pokutuje przekonanie, że na zakup takiego narzędzia promocji mogą sobie pozwolić wyłącznie najbogatsze przedsiębiorstwa, co oczywiście nie jest prawdą.

Bannery reklamowe rozwieszone w mieście są słabo widoczne

Wiele firm wykorzystuje bannery reklamowe do promowania swojej oferty. Zaletą tych nośników jest fakt, iż można dość łatwo znaleźć dla nich atrakcyjne lokalizacje. Problem polega natomiast na tym, że bannery zwykle dość szybko niszczeją, są rozrywane przez wiatr, brudzone przez spaliny samochodów oraz zasłaniane przez roślinność.

Balony pneumatyczne wypadają znacznie lepiej pod względem funkcjonalności, widoczności oraz łatwości w utrzymaniu w dobrym stanie wizualnym.

Jak widzisz zakres wykorzystania balonów pneumatycznych w działaniach marketingowych firmy jest bardzo szeroki i z całą pewnością znajdziesz zastosowanie dla tego nośnika reklamy. Balon pneumatyczny zamówisz w Grupie Luxpol, mając do wyboru mnóstwo wariantów kolorystycznych i kilka opcji kształtu: balon żarówka, balon z talią, balon bez talii oraz balon kula.